Náš čelní socdem politk dostal novou přezdívku, odvozenou od vajec, které na něj vrhaly zástupy na předvolebních mítincích. ČSSD označila konkureční ODS jako strůjce provokace, ale je to zjevná blbost.

Všechny politické provokace se totiž zásadně dělají tak, aby ten, kdo provokaci organizuje, vypadal jako oběť. Protože oběť vzbuzuje sympatie. ODS je dost prozíravý subjekt, aby jí takové jednoduché počty byly jasné,  a proto bylo prakticky od začátku jasné, že za touto akcí nestojí a že její obviňování je pouze snahou ČSSD, jak z incidentu vytěžit pro sebe maximum.

Zatímní vyšetřování ukázalo, že technicky byly „vajíčkové atentáty“ organizovány pomocí sociální sítě Facebook a organizátoři zetím nejsou spojováni s žádným konkurenčním politickým subjektem. Uvidíme, jestli také politické strany budou napříště samy schopny využít potenciálu Facebooku a spol. a jestli tato méda budou hrát větší roli v politickém boji. V každém případě Facebooková skupina byla schopna zorganizovat akci, která zaplnila stránky a obrazovky médií na řadu dní.


Jeden komentář k příspěvku
„ParoubEGG“

Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.

  1. Píší o nás (pingback): Politická reklama na webu | Anakinovy zápisky

    [...] zobrazení je zadarmo. Asi tím trochu i riskují. Češi jsou zlomyslníci, jak se ukázalo ve vajíčkové aféře s Jiřím Paroubkem. Určitě hrozí situace, že někdo bude klikat na reklamy stran, které ho nezajímají, jenom s [...]

Přidej odpověď

XHTML: Můžete použít tyto formátovací značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>