Všimli jste si také, že političky a politici se snaží vypadat v předvolebním období co nejlépe, a to i fyzicky. Především se snaží vypadat mladší. Já to ovšem považuji za kontraproduktivní.

Třeba taková Jana Bobošíková — ta se mi zdá, že vypadá mladší, než když kandidovala v minulých volbách. Pokud ovšem vypadá, jako by se vrátila po několikaletém pobytu v lázních, těžko mne přesvědčí, že v Evropském parlamentu byla účastna stresu a pracovního vyčerpání z boje za Českou republiku. Holt mladší vzhled ještě neznamená větší důvěryhodnost.

Kdo nebyl placen z prostředků Evropské unie, musí při rekonstrukci svého vzhledu volit úspornější varianty. Skoro úplně zadarmo je „Photoshop lifting“, tedy počítačová úprava fotografií a billboardů před tiskem v grafickém editoru Photoshop. „Photoshop lifting“ je využíván velmi široce. Jen je ovšem třeba znát míru, abyste nedopadli třeba jako Olga Zubová. Ta je billboardech tak „vyliftovaná“, že jí vedle vrásek zmizely skoro všechny rysy obličeje. A tak na nás civí jen takový beztvarý měsíček.


Žádný komentář k příspěvku
„Předvolební lifting“

Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.

Źádný komentář pro tento příspěvek.

Přidej odpověď

XHTML: Můžete použít tyto formátovací značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>