Reklamní systémy (jako třeba Google AdWords, který je ostatně i na tomto blogu) se snaží o maximální efekt a vkládají reklamu „kontextově“. Tedy tak, aby téma reklamy se shodovalo s tématem stránky. Strojové přiřazení reklamního textu ke stránce ovšem může působit komicky. Ostatně posuďte sami kombinace stránek a na nich umístěných reklamních textů, které jsem posbíral:
AIDS Server, na různých místech
- Celkové hubnutí / Trvalé snížení váhy / První výsledky za 7 dní — ztráta tělesné váhy je příznakem AIDS, ale inzerovat to?
Stránka Rizikové chování (sex, sdílení injekčních stříkaček)
- Sledujte dětské pořady na O2 TV — asi přestanu navštěvovat erotické servery a pustím si místo toho dětské pořady O2 TV o rizikovém chování.
Stránka Bude nový Femidom (dámský kondom) novou nadějí?
- Móda jaro/léto 2009 — Femidom jako módní doplněk? Třeba se předpokládá, že bude nošen viditelně.
- Ph – Security servis / Vypracování auditu v oblasti bezpečnosti objektů — nechám si vypracovat audit na objekt své lásky, kondom nekondom.
A podobná tématika, tentokrá na AIDS Blogu: Dámský kondom – Femidom – by mohl být levnější
- Plastics Machines / Kvalitní vstřikování za výhodné ceny — v tom s Google naprosto souhlasím, kvalitní vstřikování a kondom k sobě patří, ať již kondom pánský nebo dámský.
Na stejném serveru, tentokrát článek Homosexuálové proti praxi při dárcovství krve
- 5 kroků KSČM proti krizi – kdekoli si někdo stěžuje, komunisti se ihned přidají.
Server Obřízka
- Syfilis / Účinná pomoc Syfilis / Lékárna online U nás je nejlevněji – dobrá zpráva, že k syfilidě se dá nejlevněji pomoci online lékárny. Na E55 to stojí kolikrát i 100 Euro.
- Mužská krása — že by obřezaný = krásný? Ještě se nad tím zamyslím. Třeba bych tu krásu mohl ještě dohnat.
Článek Mužská obřízka
- Designové notebooky do vaší kabelky — tak tohle snad mělo být přiřazeno k výše uvedenému článku o homosexuálech.
- Kůže / Oslovte zdarma svou poptávkou na kůže desítky firem — pozdě, jak se to jednou uřízne, poptávat zdarma kůže už je zbytečné.
Tohle je spíš průser zadavatelu reklamy, že nebyli schopni odfiltrovat vhodnym keywordem takove vysledky.
04. 10. 2009, 20.09