Reklamní systémy (jako třeba Google AdWords, který je ostatně i na tomto blogu) se snaží o maximální efekt a vkládají reklamu „kontextově“. Tedy tak, aby téma reklamy se shodovalo s tématem stránky. Strojové přiřazení reklamního textu ke stránce ovšem může působit komicky. Ostatně posuďte sami kombinace stránek a na nich umístěných reklamních textů, které jsem posbíral:

AIDS Server, na různých místech

  • Celkové hubnutí / Trvalé snížení váhy / První výsledky za 7 dní — ztráta tělesné váhy je příznakem AIDS, ale inzerovat to?

Stránka Rizikové chování (sex, sdílení injekčních stříkaček)

  • Sledujte dětské pořady na O2 TVasi přestanu navštěvovat erotické servery a pustím si místo toho dětské pořady O2 TV o rizikovém chování.

Stránka Bude nový Femidom (dámský kondom) novou nadějí?

  • Móda jaro/léto 2009Femidom jako módní doplněk? Třeba se předpokládá, že bude nošen viditelně.
  • Ph – Security servis / Vypracování auditu v oblasti bezpečnosti objektů — nechám si vypracovat audit na objekt své lásky, kondom nekondom.

A podobná tématika, tentokrá na AIDS Blogu: Dámský kondom – Femidom – by mohl být levnější

  • Plastics Machines / Kvalitní vstřikování za výhodné ceny — v tom s Google naprosto souhlasím, kvalitní vstřikování a kondom k sobě patří, ať již kondom pánský nebo dámský.

Na stejném serveru, tentokrát článek Homosexuálové proti praxi při dárcovství krve

  • 5 kroků KSČM proti krizi kdekoli si někdo stěžuje, komunisti se ihned přidají.

Server Obřízka

  • Syfilis / Účinná pomoc Syfilis / Lékárna online U nás je nejlevněji – dobrá zpráva, že k syfilidě se dá nejlevněji pomoci online lékárny. Na E55 to stojí kolikrát i 100 Euro.
  • Mužská krásaže by obřezaný = krásný? Ještě se nad tím zamyslím. Třeba bych tu krásu mohl ještě dohnat.

Článek Mužská obřízka

  • Designové notebooky do vaší kabelkytak tohle snad mělo být přiřazeno k výše uvedenému článku o homosexuálech.
  • Kůže / Oslovte zdarma svou poptávkou na kůže desítky firem — pozdě, jak se to jednou uřízne, poptávat zdarma kůže už je zbytečné.

Jeden komentář k příspěvku
„Kontextová reklama šprýmuje“

Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.

  1. Staník:

    Tohle je spíš průser zadavatelu reklamy, že nebyli schopni odfiltrovat vhodnym keywordem takove vysledky.

Přidej odpověď

XHTML: Můžete použít tyto formátovací značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>