Tak jsem se díval na Seznamu na statistiky hledání léků na hubnutí a zjistil jsem zajímavý efekt skokového navýšení pro den 9.3., tedy den následující po MDŽ. Netýká se to jen výše zmíněného přípravku na hubnutí Alli, ale také třeba léků Xenical, Adipex, Lindaxa a Meridia.
Navýšení pro tento den představuje zpravidla 3násobek běžného objemu vyhledávání. Jak to vysvětlit?
Reklama je málo pravděpodobná, protože efekt zpravidla přetrvává alespoň se snižující se intenzitou několik dní. Pak také některé z výše uvedených léků již ani nejsou na trhu nebo jsou na předpis a reklama se na ně nedělá.
Nejsem velký psycholog, ale napadá mne jediné vysvětlení — rozčarování z toho, jak dopadla MDŽ-oslava a domněnka, že příčinou je neuspokojivá postava a řešením je léčba obezity. V této souvislosti je zajímavé zmínit, že u klíčových slov „dieta“ nebo „cvičení“ k podobnému nárůstu nedošlo.
Žádný komentář k příspěvku
„Kocovina po MDŽ“
Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.
Přidej odpověď