Teď v souvislosti s novým kolem TV reklamy na Alli také mimo jiné sleduji i uživatelské diskuze ke článkům o Alli na hubnutí na blogu www.doplavek.cz. Je docela zajímavé se podívat i na očekávání, která diskutující mají.
Občas se objevuje i „očekávání zázraku“, kdy by polykání pilulek samo o sobě mělo zabezpečit kýžené zhubnutí. Bohužel zázračné pilulky nejsou, jsou jen reklamy na zázračné prostředky. V této souvislosti musím ocenit slogan, kterým se Alli inzeruje a který slibuje efekt v tom smyslu, že „Alli vám pomůže zhubnout dalších 50% toho, co sami zhubnete vlastním úsilím“.
Je to sice řečeno básnicky, ale v podstatě si z toho můžete odnést to, že pokud vynaložíte sami nulové úsilí (tedy žádná úprava stravování, žádný pohyb navíc), tak vás Alli nespasí. Polovina z nuly je prostě zase nula.
Tohle samozřejmě neplatí jen o Alli, ale i o dalších prostředcích na hubnutí, ať ji se jedná o léky na hubnutí nebo o jiné výrobky pro podobný účel jako třeba XLS Medical.
Léků na obezitu je přitom nedostatek (ani ne tak v množství jako v sortimentu). Alli je ale jediný lék bez předpisu, alternativou může být např. Xenical (stejná účinná látka — orlistat) nebo Adipex retard (na potlačení pocitu hladu). Oba posledně jmenované léky jsou ovšem na předpis. Není proto ani divu, že někdo taky při pokusu zhubnout hledá pomoc u plastického chirurga a zkusí třeba proceduru jako tumescentní liposukce — svůj díl zásluh na popularitě estetické medicíny má pravděpodobně i pořad Mladší o pár let, uvedení jehož II. řady je komentováno zde.
Žádný komentář k příspěvku
„Co lidi očekávají od prostředků na hubnutí“
Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.
Přidej odpověď