Pilně vybírám poštovní schránku a všechny „commercials“ čtu na místě nejpříhodnějším, totiž na WC. Obzvláště příhodné toto místo považuji pro studium předvolebních materiálů. Škoda jen, že se tisknou povětšinou na křídovém papíře, jinak bych jim dodal na závěr sezení též nějaký smysl a stranám bych potrubní poštou poslal zprávu o věcné užitečnosti jejich marketingu. Ovšem objevilo se tam i několik neetických materiálů, a dost se podivuji, že se nikdo proti nim neozval.

Jednalo se materiály kritizující — toť v pořádku — ale nepodepsané! Fakt už toho mám plné zuby, před parlamentními volbami město olepené dehonestujícím billboardy — také bez uvedení původce. A teď tohle. Pokud politici nejsou schopni vést etickou kampaň sami od sebe, měl by předvolební reklamě věnovat pravděpodobně zákon o reklamě. Protože předvolební kampaň není nic jiného než reklama. A v reklamě není možné uvádět čtenáře v omyl, to je klamavá reklama.


Žádný komentář k příspěvku
„Předvolební anonymy“

Komentáře můžete sledovat RSS2 kanálem.

Źádný komentář pro tento příspěvek.

Přidej odpověď

XHTML: Můžete použít tyto formátovací značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>